Logga in

Skriv in din e-post nedan så skickar vi dig ett nytt lösenord direkt.

Logga in med

Other Login

Byten & Returer

Byten och returer på eSmokes.se, så här går det till!
På ditt konto kan du enkelt returnera produkter, du kan även returnera produkter utan konto genom att fylla i ett returformulär här.

Jag ångrar mitt köp, vad gör jag?

Om du ångrar ditt köp inom ramen för öppet köp (14 dagar) är det bara att skicka produkterna i retur till oss, så återbetalar vi dig. Tänk på att du endast kan returnera produkter som är obrutna, ej använda och i sin originalförpackning. Du väljer själv fraktmetod och står för den kostnaden. Tänk på att vi ansvarar ej för eventuellt borttappat paket från PostNord, skicka spårbart om du vill helgardera dig.

Adressen för retur:
Black Box Sweden AB
Spånehusvägen 69
214 39 Malmö

I paketet behöver vi en lapp med följande information:
1. Order-ID / Retur-ID
2. Orsak till returen
3. Vad du önskar (byte eller återbetalning)

Och yes! Lappen får mer än gärna vara både parfymerad och handskriven. När vi fått paketet i retur återkopplar vi till dig ögonaböj!

Strul-sektionen:

Min produkt har gått sönder, jag vill ha en ny?

Först behöver vi få in en returförfrågan av dig, det kan du göra på två sätt.

Du har ett konto:
1. Logga in på ditt konto
2. På ditt konto väljer du "Mina returer".
3. Välj den ordern du vill returnera en produkt från, tryck på knappen Returnera.
4. Följ de kommande stegen (obs, busenkelt), sen återkopplar vi till dig.

Du har inget konto:
1. Klicka här för att komma till returförfrågan utan konto.
2. Mata in ditt order-ID, efternamn och/eller e-post/postnummer.
3. Följ de kommande stegen (obs, busenkelt), sen återkopplar vi till dig.


Min produkt krånglar, vad gör jag?

Första steget är att höra av dig till vår kundservice hjälper vi dig att hitta en lösning som alla är nöjda och glada med.

Hur gör jag när jag fått felaktig vara?

Samma sak som ovan, hör av dig till oss så löser vi det direkt.

Hur återbetalas jag vid en retur?

Det beror på hur och var du har gjort ditt köp.

Köp i butik
: Återbetalning till kort, eller kontant (beroende på hur du betalt).
Köp via PayPal/Bitcoin online: Återbetalning till PayPal/Bitcoin eller banköverföring (vadhelst du föredrar).
Köp online via Klarna: Återbetalning till ditt bankkonto.